020 24 44 829 info@bloomsite.nl

Artikelen over het maken, verbeteren en optimaliseren van jouw website.

Podcast: Hoe schrijf ik een goed blog artikel

Podcast: Hoe schrijf ik een goed blog artikel

Het schrijven van blog artikelen is belangrijk voor je vindbaarheid en om meer bezoekers op je website te krijgen. In dit artikel geef ik je antwoorden en tips op vragen als hoe schrijf je nou een goed blog artikel, hoe bedenk ik onderwerpen voor mijn blog, hoe structureer ik mijn blog en nog veel meer.

Lees meer
8 tips om je te ontwikkelen en jouw onderneming te laten groeien

8 tips om je te ontwikkelen en jouw onderneming te laten groeien

Of je nu al een tijdje aan het ondernemen bent, of nog moet beginnen: om te kunnen groeien, zul je moeten investeren. Maar waar haal je deze informatie vandaan en hoe doe je dat zonder kostbare tijd te verliezen? Om dit makkelijker voor je te maken geef ik je een aantal tips die jou kunnen helpen en stimuleren om je te ontwikkelen op onderwerpen die een positief resultaat gaan bieden voor jouw praktijk.

Lees meer
Podcast: Een marketingplan voor jouw praktijk

Podcast: Een marketingplan voor jouw praktijk

Op het gebied van marketing is er zoveel wat je kunt doen voor jouw praktijk. Daarom is het niet gek dat je niet precies weet waar te beginnen. In dit artikel laat ik je zien middels een stappenplan, welke eerste stappen jij moet zetten bij het opstarten van jouw praktijk op het moment dat je aan de slag wilt gaan met je marketing.

Lees meer
Podcast: De kracht van Community

Podcast: De kracht van Community

Als zelfstandig ondernemer moet je niet alleen goed zijn in de methode die je uitvoert, maar ook in sales, marketing, klant contact, etc. Op een boekhouder na, moet je eigenlijk van alle markten thuis zijn. In dit artikel heb ik het over de kracht van community, alle voordelen dat het met zich meebrengt en hoe een community jou kan helpen als zelfstandig ondernemer.

Lees meer
Podcast: Gratis waarde vs. verkopen

Podcast: Gratis waarde vs. verkopen

In deze aflevering gaan we het hebben over een onderwerp waar veel (startende) ondernemers mee worstelen: ‘Hoe kun je zorgen voor balans tussen een waardevolle contentstrategie en een commerciële insteek, waardoor je ook je producten en diensten kunt verkopen?’

Lees meer