Interessante artikelen over het maken, verbeteren en optimaliseren van een website voor Therapeuten en Coaches

Interessante onderwerpen voor jouw website

Waarom beveiliging van websites belangrijk is

Waarom is beveiliging van websites belangrijk? Door de groei in Wordpress websites worden is het voor hackers steeds interessanter geworden om zich hierop te focussen. In dit artikel vertel ik je precies waarom het goed beveiligen van je website zo belangrijk is en hoe wij je hiermee kunnen helpen.

Lees meer

Beste betaalsysteem voor je website

Er zijn heel veel mogelijkheden waar je uit kunt kiezen, maar wat is nou de beste optie… Wij hebben zelf ook heel lang met deze vraag rond gelopen en hebben ontzettend veel systemen en programma’s geprobeerd, maar eigenlijk was het allemaal net niet wat we zochten. Lees hier welk betaalsysteem de oplossing voor ons was!

Lees meer

Een PayPro account aanmaken

Na lang en veel betaalsystemen te hebben onderzocht zijn wij er achter gekomen dat PayPro het beste betaalsysteem is voor je website! In dit artikel laat ik je zien hoe je een PayPro account aanmaakt. Volg de stappen en begin nu met PayPro!

Lees meer

Bloom v1.3.3 update

Normaal gesproken kondigen we alleen grotere updates aan per mail en blog, maar deze update wilde ik toch even uitlichten. Er zijn namelijk een paar wijzigingen, waar ik persoonlijk erg enthousiast over ben!

Lees meer

Vanaf nu is Bloom AVG proof

Op 25 mei 2018 is de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht. De AVG bevat regels voor het (automatisch) verwerken van persoonsgegevens. Iedereen die persoonsgegevens verwerkt zal zich hierin moeten verdiepen en als je hieraan wilt voldoen, zal je veel moeten wijzigen. Na weken alles te hebben uitgezocht en keihard hebben gewerkt, zijn we heel blij om de nieuwe Bloom update aan te kondigen:

Lees meer

E-mailmarketing AVG Proof voor nieuwe privacywet

Zoals je waarschijnlijk al weet, is op 25 mei de AVG wet van kracht gegaan en hiervoor dien je rekening te houden met een aantal punten bij het voeren van e-mailmarketing. Daarom heb ik alles even voor je op een rijtje gezet, zodat je jouw e-mailmarketing AVG proof kunt maken om zo te voldoen aan de nieuwe privacywet ‘Algemene Verordening Gegevensbescherming’ (GDPR).

Lees meer

Cookiemelding AVG proof maken (deel 1)

Wil jij weten wat het beste cookiemelding systeem is om te voldoen aan de nieuwe AVG wetgeving? Dan zit je hier goed!
In dit artikel zal ik je uitleggen (1) wat voor soort cookies er zijn, (2) waaraan je moet voldoen volgens de AVG als het gaat om cookies, (3) hoe je gemakkelijk kunt voldoen en welk systeem ik daarvoor aanbeveel! Dit is dus echt een compleet blog, die alles over cookiemeldingen in combinatie met de AVG behandeld.

Lees meer

Cookiebot: Cookiemelding AVG proof maken (deel 2)

Door de nieuwe AVG wetgeving, die vanaf 25 mei 2018 actief is, moet je nu op je website de bezoeker meer keuze geven in het accepteren van cookies. Ook is het nodig om meer inzichten te geven over alle cookies te je website gebruikt. Hiervoor moet je meer mogelijkheden hebben in je cookiemelding instellingen.
Een ‘standaard’ gratis cookiemelding volstaat dus niet meer. Om aan alle wetgevingen te voldoen maken wij nu gebruik van Cookiebot.

Lees meer

Google Analytics AVG proof maken

Vanaf 25 mei zal de nieuwe Algemene verordening gegevensbescherming (AVG), van kracht zijn. Vanaf die datum geldt dezelfde privacywetgeving in de hele EU.
Hier moet je bij het gebruik van Google Analytics rekening mee houden, omdat je met je website dus persoonsgegevens verzameld. Ook is het vanaf dan verplicht om een geavanceerde cookiemelding te hebben. Daarom is het dus nu super belangrijk om je Google Analytics AVG proof te maken.

Lees meer