Home » Artikelen » Podcasts » Podcast: De succespagina paradox

Podcast: De succespagina paradox

28 sep 2021

Tim Menting: Projectmanger & Klantsucces

Marguerite Gevers Deynoot

In deze podcast aflevering gaan we het hebben over de succespagina paradox. Iets wat we zelf heel lang verkeerd hebben gedaan. Echter, nu we weten hoe we het goed kunnen inzetten halen we er ook daadwerkelijk goede resultaten uit: veel extra omzet, verkopen en betere aanbiedingen naar onze klanten.

De succespagina is de pagina die zichtbaar wordt nadat iemand zich inschrijft op je mailinglijst of nadat iemand een product bij je heeft gekocht. Oftewel de pagina die na een conversie actie wordt getoond. Toch gebruiken meeste ondernemers deze pagina verkeerd.

Waarom gebruiken ze deze pagina dan verkeerd?

De pagina, zoals de naam al een beetje voordoet, wordt als bedankpagina ingezet. Hierbij wordt aangegeven dat je aankoop succesvol is verlopen of je wordt bedankt voor de aankoop die je hebt gedaan, and that’s it… Dit is zonde! Want op dat moment is de persoon in actie op jouw website en is dat juist het warmste moment waarop de bezoeker actief kan zijn op jouw website. Juist dan wil je het contact behouden en de vervolgstap inzetten.

Wil je weten wat jij verkeerd doet en op welke manieren je jouw succespagina het beste in kunt zetten? Beluister dan de aflevering van deze week en leer wat tripwires, upsells, en one time offers voor jou kunnen betekenen.

Heb jij een onderwerp waar wij in een volgende aflevering over in gesprek zouden moeten gaan, heb je dringende vragen of wil jij jouw verhaal delen in een van de volgende afleveringen? Deel dan hier jouw vraag met ons.

Je kunt deze en alle afleveringen van de Reis van de Ondernemer Podcast altijd terugvinden op Spotify, Google podcast of Apple podcast, dus zorg dat je daar op de volgen knop klikt zodat je geen aflevering mist!

De concrete opdracht van deze week:
Ga naar je website en bekijk welke succes pagina’s je op dit moment hebt. Plaats daar in ieder geval 1 social media knop op, zoals een like, volg of abonneer knop. Zelfs al is het maar een link naar je Facebook pagina, maar plaats er iets op waardoor je een vervolgactie creëert voor degene die op dat moment iets bij je afneemt.

Wil jij hulp bij de ontwikkeling? Doe dan mee met onze challenge op 4 oktober waarin wij je leren hoe je een funnel op kunt zetten, wat voor soort product je kunt neerzetten en alles wat erbij komt kijken bij het aanbieden van een upsell. Op bloomsite.nl/challenge worden alle in’s en out’s over de challenge met je gedeeld en kun je zien wat je kunt verwachten.

Dus; meld je aan voor de 30% meer omzet challenge en ga de uitdaging aan! >>>

Hoe waardevol was dit artikel voor je?

Klik op de sterren om dit artikel te beoordelen

Gemiddelde score 0 / 5. Aantal stemmen: 0

Tot nu toe geen stemmen! Wees de eerste die dit bericht beoordeelt.

We willen dit artikel zo goed mogelijk maken.

Wat zouden we hieraan kunnen verbeteren?

Gerelateerde artikelen

Podcast: Een marketingplan voor jouw praktijk

Podcast: Een marketingplan voor jouw praktijk

Op het gebied van marketing is er zoveel wat je kunt doen voor jouw praktijk. Daarom is het niet gek dat je niet precies weet waar te beginnen. In dit artikel laat ik je zien middels een stappenplan, welke eerste stappen jij moet zetten bij het opstarten van jouw praktijk op het moment dat je aan de slag wilt gaan met je marketing.

Lees meer

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *