Noodsituatie:
Gebruik dit formulier alleen wanneer er een noodsituatie is.
Onder een noodsituatie verstaan wij:
1. Jouw Bloomsite is niet meer bereikbaar.
Controleer of dit echt het geval is, door op een andere computer, telefoon of tablet met een andere internetverbinding naar jouw website te gaan, dit kan bijvoorbeeld via het mobiele netwerk van jouw mobiel. Deze moet dan dus niet aan de wifi verbonden zijn.
In sommige gevallen kan het zo zijn dat jouw website nog gewoon beschikbaar is, maar dat alleen jouw computer en/of IP-adres is geblokkeerd van de server.
2. Jouw e-mailadres(sen) zijn niet bereikbaar of je kunt geen e-mails versturen.Â
Controleer of dit echt het geval is door in te loggen op de Bloomsite webmail via https://webmail.bloomsite.nl/
Lukt dit niet? Probeer ook hier om in te loggen op een andere computer, telefoon of tablet met een andere internetverbinding, dit kan bijvoorbeeld via het mobiele netwerk van jouw mobiel. Deze moet dan dus niet aan de wifi verbonden zijn.
Als het wel lukt om via daar e-mails te versturen/ontvangen, maar dit werkt niet in een programma zoals Outlook/Gmail etc. dan is dit geen spoedsituatie. We helpen je dan met liefde weer via onze normale support om je e-mailprogramma weer aan de praat te krijgen.
Controleer alsjeblieft ook of het wachtwoord dat je hebt gebruikt 100% het juiste is. Heb je misschien een type-foutje gemaakt? Voorkom dit door het wachtwoord te kopiëren en te plakken. Dit is de meest voorkomende reden dat het klanten niet lukt om in te loggen op de webmail.Â
Wanneer je een verkeerd wachtwoord invult, is het ook geen spoedsituatie.Â
Ervaar jij één van de bovenstaande problemen?
Lees dan verder en vul het spoedformulier in.
Heb jij een ander probleem?
Stuur dan een mail naar support@bloomsite.nl met daarin jouw vraag en indien van toepassing de link naar de desbetreffende pagina, dan zullen we jouw vraag binnen 1 werkdag behandelen.
Let op: Zodra je het onderstaande formulier heb verzonden gaan alle alarmbellen af en wordt iedereen uit ons team op de hoogte gesteld van deze noodsituatie.
Wij zorgen er vervolgens voor dat de juiste persoon naar dit probleem gaat kijken.
Zodra het probleem is achterhaald zullen we je per mail laten weten hoe lang we verwachten bezig te zullen zijn met de oplossing van dit probleem.Â