Vacature: Customer Service Medewerker (32 – 40 uur)

18 feb 2020

Tim Menting: Projectmanger & Klantsucces

Joas Schurer

Mede-eigenaar

Binnen 1 of 2 jaar zien we jou groeien van Customer Service Medewerker, die onze klanten begeleid bij het maken van hun website en alle vragen daaromheen, tot degene die de steunpilaar wordt van de klantgeluk afdeling. Je krijgt dus de ruimte om je eigen ding te doen en je snel door te ontwikkelen.

Lijkt dat je wat? Lees dan zeker verder!

Alles wat wij doen is om ervoor te zorgen dat onze klanten een grote glimlach op hun gezicht krijgen. Wij werken dan ook hard om het succes van onze klanten zo groot mogelijk te maken. Jij komt als Customer Service Medewerker hier je steentje aan bijdragen. Je werkt in een klein team van jonge en enthousiaste mensen en zult direct samenwerken met de Customer Success Manager.

Hoe ziet een dag eruit?

Je dag begint met een kopje koffie of thee, even rustig opstarten en het weekend bespreken. Daarna is het tijd om enthousiast en vol energie te starten met het beantwoorden van de vragen die klanten stellen via de mail. Binnen deze functie verwerk je niet de hele dag klachten, maar ben je pro-actief bezig om het succes van onze klanten zo groot mogelijk te maken. Geen zeikerds, maar serieuze vragen over onze software en strategieën.

Tussendoor werk je aan artikelen voor onze kennisbank. Klanten kunnen hier alles in vinden over het bouwen en beheren van hun website, dus deze kennis moet natuurlijk up-to-date blijven. Dan is het tijd voor de lunch. Een lekkere en gezonde salade, of een uitgebreid broodje of tosti.

Na de lunch bespreek je de wensen en eisen van de klant en gaat aan de slag met het ‘bouwen’ van een website in ons eigen websitesysteem ‘Bloom’. Je hoeft hier geen technische (code) kennis voor te hebben, want het websitesysteem is gemakkelijk en visueel te beheren!

Daarnaast heb je nog een paar check-ups met klanten, gewoon even om te kijken hoe het gaat en biedt je, waar mogelijk, extra hulp aan.

Tegen het einde van de middag is er nog ruimte voor ontspanning. Twee keer per maand komt onze huis-masseuse langs voor een heerlijke stoelmassage. Zo kun je er weer tegenaan en kun je de feedback van onze klanten verwerken om onze diensten en producten nog beter te maken.

Na een productieve dag kun je lekker op de fiets of met de metro naar huis. One day well spend!

Note: bij jouw sollicitatie ontvangen we naast je motivatie en CV ook graag je favoriete Spotify afspeellijst 😉

Wat wij bieden:

  • Een jaarcontract, waarbij wij natuurlijk uitgaan van verlenging;
  • Bruto maandsalaris tussen de €1900,- en €2200,- (afhankelijk van ervaring);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een heerlijke, gezonde en gezellige lunch;
  • Elke 2 weken een heerlijke stoelmassage!
  • Leuke en ondernemende klanten (dit is geen baan waar je alleen maar klachten aan het afhandelen bent);
  • Een gezellige werkplek in een klein en informeel team van jonge en enthousiaste mensen;
  • Veelzijdige baan met veel variatie in je werk;
  • Ruimte voor eigen inbreng in het gehele bedrijf;

“Werken bij Bloom is enorm relaxed. De jongens staan overal voor open en Tim (je leidinggevende) helpt je fantastisch op weg in de wereld van websites, trainingen en support. De sfeer is gezellig en informeel. Het team is klein (met jou erbij vier) dus de lijntjes zijn kort.

Het werk is uitdagend en veelzijdig, waarbij je veel leert over het bouwen, onderhouden en bewerken van websites. Daarnaast heb je veel contact met een grote groep ontzettend leuke en lieve klanten. Geen onaardige berichten in deze support functie! 

Ben je goed in woordgrapjes? Bonus! Houd je van muziek? Dubbel bonus! Het is nooit stil op kantoor. Wil jij onderdeel zijn van een bedrijf met een rooskleurige toekomst en de kans krijgen om mee te groeien? Dan is dit iets voor jou.”

Mikki

Customer Service Medewerker

Wie ben jij?

Jij bent een echte alleskunner. Je vindt het saai om de hele tijd hetzelfde te doen en wordt enthousiast als er nieuwe dingen zijn te leren. Van het beantwoorden van vragen van klanten tot het vullen van websites binnen ons kant-en-klare systeem. Jij krijgt er energie van en pakt alles enthousiast op. Je kan goed zelfstandig werken en je bent georganiseerd en efficiënt in alles wat je doet. Het is jouw doel om een grote bijdrage te leveren aan het bedrijf door je eigen mening en ideeën aan te dragen.

Je bent niet op je mondje gevallen en in staat om je mannetje te staan. Je vindt het leuk om een impact te hebben op de toekomst van de organisatie en werkt aan oplossingen voor onze klanten. Klanttevredenheid staat bij jou dan ook hoog in het vaandel. Je wilt er alles aan doen om de huidige klanten een glimlach te geven op hun gezicht! Je bent behulpzaam, empatisch en goed in staat om mensen op weg te helpen met al hun vragen en problemen.

Wat wij vragen:

  • je hebt MBO of HBO werk- en denkniveau;
  • je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring (bijv. Customer Service);
  • je kunt goed overweg met systemen zoals WordPress (pré)
  • je bent 32 of 40 uur per week beschikbaar;
  • je bent handig met computers, internet (en websites);
  • je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • je beheerst de Nederlandse taal volledig, zowel mondeling als schriftelijk;
  • je hebt een probleemoplossend denkvermogen;
  • je neemt graag initiatief en ziet overal kansen en uitdagingen;
  • je bent woonachtig in de omgeving Amsterdam;

“Omdat je grotendeels van je leven aan het werk bent, is het onwijs belangrijk dat je blij bent met het werk dat je doet. Het is belangrijk dat: je gewaardeerd wordt, je de vrijheid hebt die je nodig hebt, het gezellig is en dat je iets doet waar je trots op bent.

Dat is precies wat ik heb gevonden door te werken voor Arthur en Joas. Beide zijn ze onwijs gepassioneerd en enthousiast over het werk dat ze doen. Door de goede combinatie tussen gezelligheid en hard werken, heb ik elke dag zin om te gaan werken.

Doordat we met een klein team werken, heb ik veel invloed en zijn mijn werkzaamheden lekker uiteenlopend. Hierdoor ben ik naast mijn eigen verantwoordelijkheden ook bezig met nieuwe uitdagingen, wat er voor zorgt dat ik dagelijks verder ontwikkel.” Tim Menting

Customer Success Manager

Wie zijn wij?

Bloom is een jong software bedrijf, bestaande uit een klein en enthousiast team. Met ons websitesysteem Bloom helpen wij voornamelijk coaches, therapeuten, trainers en adviseurs om een website te creëren die daadwerkelijk klanten voor ze aantrekt. Hierbij staat het succes van onze klanten centraal. Daarom is de Customer Service functie bij ons ook meer dan alleen het beantwoorden van vragen. Je bent nauw betrokken bij onze klanten en alle processen binnen het bedrijf. We houden van lol in ons werk en dat merk je terug op de werkvloer en in de reacties van onze klanten (Y).

Klinkt goed, toch?

Pas jij binnen het profiel en wordt je enthousiast van het bovenstaande?

Solliciteer dan nu op deze functie via Indeed!

Ik kijk ernaar uit om je te spreken.

Groetjes Joas (eigenaar Bloom)